Korduma kippuvad küsimused

  • Kas teie garantiil on omavastutus või hüvituslimiit?
    Meie garantiil puudub omavastutus ja hüvituslimiit.
  • Kui ma ostan aastase garantii, kas seda saab veel pikendada?
    Jah, kui sõiduki läbisõit ja vanus pole takistuseks, saab garantiid pikendada ka ilma tehnilist kontrolli teostamata.
  • Kui mu sõidukil on kehtiv tehasegarantii ja ma ostan teie garantii, millal see kehtima hakkab?
    Meie garantii hakkab kehtima tehasegarantii lõppemisel. Kui teil on läbisõidupiiranguga tehasegarantii (näiteks 3 aastat / 100 000 km) ja see hakkab lõppema sõiduki läbisõidu tõttu, siis palume tähelepanu pöörata ostetava garantii alguskuupäevale. Oluline on, et tehase- ja meie garantii vahele ei jääks garantiita perioodi.
  • Kuidas käituda, kui auto tehasegarantii on lõppenud, aga sooviksin ikkagi osta Extendo Insurance autogarantii?
    Kui tehase- ja meie garantii vahele jääb garantiita periood, siis tuleb auto viia tehnilisse kontrolli meie koostööpartnerite juures ning kui autol ühtegi puudujääki ei tuvastata, siis saamegi sõlmida garantii.
  • Mis juhtub garantiiga, kui sõiduk vahetab omanikku?
    Garantii on seotud sõidukiga ja läheb uuele omanikule sõidukiga kaasa sarnaselt tehasegarantiiga.
  • Kui mu sõidukil esineb Eestis rike, siis kuidas peaksin käituma?
    Võtke esimesel võimalusel ühendust esindusega, kellelt te garantii ostsite (kirjas sõlmitud lepingus ehk sertifikaadil) ja viige sõiduk sinna. Edasine protsess on sarnane tehasegarantiiga: esindus suhtleb meiega ja kui tegemist on garantiijuhtumiga, siis sõiduk parandatakse meie kuludega. Kui sõidukiga ei tohi sõitmist jätkata, helistage autoabi telefonil (+372) 6 756 756
  • Kui mu sõidukil tekib välismaal olles rike, siis kuidas peaksin käituma?
    Palun toimetage oma sõiduk lähimasse sõiduki volitatud margiesindusse. Paluge teha kindlaks rikke põhjus ja selle kõrvaldamise kulud. Teil tuleb parandamise kulu esialgselt ise kanda. Naastes Eestisse, esitage palun arve ja sellega kaasnevad dokumendid esindusele, kellelt te garantii ostsite (kirjas sõlmitud lepingus ehk sertifikaadil) ning Teile hüvitatakse põhjendatud kulud vastavalt esinduse hinnakirjale. Kui sõidukiga ei tohi sõitmist jätkata, helistage üleeuroopalise autoabi telefonil (+372) 6 756 756